Kuala Lumpur-Lumut- Pangkor Island

Hi!

Na wat sightseeing in Kul, zijn we zoals eerder verteld met de bus naar Lumut gegaan.

We zijn om 09:00 uur met de bus vertrokken en hebben er ruim 4 uur over gedaan.

In de bus hebben we kennisgemaakt gemaakt met 2 franse meiden hebben samen met hen gegeten in de haven van Lumut. We hebben daar een kaartje voor de ferry gekocht voor maar 10 rm (= ongeveer 2 euro) voor een tochtje van ongeveer 45 min.

Aangekomen op Pangkor Island was het zoeken naar een slaapplekje... Dat was een uitdaging op zich.. want..... het is een nationale feestdag... Uiteindelijk hebben we een stekkie gevonden. Na meteen onze zwembroekjes aan te hebben gedaan, hebben we een duik genomen in die o zo heerlijke blauwe zee op een hagelwit strand! lekker puh!

Vannacht hadden we een behoorlijke tropische regenbui boven ons hangen, maar wel heerlijk geslapen.

Vanmorgen heerlijk vers fruit ontbeten met een kopje thee, verse jus, omeletten en toast.

En nu zitten we in een internet cafe jullie een beetje op de hoogte te houden terwijl het buiten 32 graden is en we het strand ons horen roepen, dus.... MAZZEL!!!!!!!

Check onze foto's en filmpjes!!

Kus Ray en An

1. mama en papa:
    12 december 2010
    Dat ziet er goed uit jongens! Heel wat anders dan het midweekje met oma en de zussen. Koud en regen... maar wel heeeeeel erg gezellig. Vandaag schijnt hier de zon (lekker puh)! Dus gaan we straks met dikke jassen, laarzen, handschoenen en petten wandelen. Haha wat een contrast. Jullie zien er echt relaxed uit hoor. Laat eens wat foto's zien van het paradijselijk strand. Oma Wiesje is natuurlijk heel nieuwsgierig. Dag lieverd, dikke kussen van ons.
  2. Miranda:
    12 december 2010
    Dat ziet er super uit, leuk om jullie nu al zo te zien genieten.
    Ben benieuwd naar al jullie andere verhalen en leuke foto's.

liefs
    Jeroen en Miranda