Kuala Lumpur

11 december 2010 - Kuala Lumpur, Maleisië

Hello!

Gisteren kwamen wij om 9 uur in het hotel aan. Na een enigszins comfortabele vlucht zijn we met de taxi naar het hotel gebracht. Daar hebben we ons opgefrist en zijn we meteen de stad in gedoken.

Enigzins bevangen door de warmte (tja in nederland zijn we nou eenmaal weggegaan in de sneeuw)

hebben we lekker gewandeld en gegeten. foto volgt nog. Om een beetje bij te komen van de vlucht hebben een lekker Tijgertje gedronken, misschien ook wel 2 (= bier) Daarna hebben we ons lekker 1,5 uur laten masseren. HEERLIJK!!! en dat voor maar 25 euro pp. (zonder happy end ;-)

Vandaag zijn we redelijk  bijtijds opgestaan om een  buskaartje te kopen naar Lumut, een plaatsje aan de kust om vandaar naar Pangkor Laut te gaan. Pankor Laut is een klein eilandje voor de westkust. We nemen de bus om 09:00 uur in de ochtend en zullen er ongeveer 4 uurtjes over doen.

Bij aankomst in Lumut nemen we de ferry naar Pangkor Laut, dat duurt ongeveer 45 min. Wat we in Pangkor Laut gaan doen, zien we dan wel weer. Waarschijnlijk lekker chillen aan het strand voor een paar dagen.

Zoals het er nu naar uitziet gaan we nadat we in Pangkor Laut zijn geweest naar Langkawi, een eilandje bij de noord west kust (dichtbij de thaise grens) But we shall see...

Foto's en filmpjes van de afgelopen dagen hopen we dit weekend online te kunnen zetten.

Dit is even een berichtje om jullie te laten weten dat we goed zijn aangekomen en het nu al super naar ons zin hebben en er al van balen dat we over 58 dagen weer naar huis moeten... En oja, het is erg lekker warm dus....

Tot horens!

Dikke kus van ons

1. Maurice:
    Helemaal goed!

Have Fun!!

xM&D
  2. Sheila:
    10 december 2010
    Aaaarrrrgggggg.... ben helemaal niet jaloers hoor!!!!
    -xxx-
  3. mams:
    10 december 2010
    bedankt voor sms en veel plezier..ben benieuw naar foto's ect.
    xxx luv you xxxx
  4. Nouk:
    10 december 2010
    Supervet guys!! Geniet er lekker van, goed te horen dat jullie goed aangekomen zijn. X
  5. Loret:
    10 december 2010
    Lovebirdies, zal ik van de week ff weer gezellig komen dineren bij jullie ;) Hihi..
    Relaxse!! xx
  6. mama en papa:
    10 december 2010
    Heerlijk dat jullie het zo fijn en warm(!) hebben. Geniet ervan kinderen. Willen jullie ook nog weten wat voor weer het hier is? Nee, nou het is koud en en nat. Dus wij zijn helemaal niet laloers.
    Dikke knuffels van ons.
  7. mams:
    11 december 2010
    blij je ff gehoord te hebben en dat jullie naar de zin hebben.geniet ze en neem wat zon mee terug.xxluv you allebei xx
  8. Miranda:
    11 december 2010
    Hey,

fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen en dat jullie en het nu al super hebben.
    veel plezier en leuk dat we jullie op deze manier kunnen volgen

xxxx